Default Attributes

מתוך Coral Creative Technologies Wiki
קפיצה אל: ניווט, חיפוש

תכונות ברירת המחדל של מוצר במג'נטו נותנות כלים למגוון רחב של פעולות של ניהול חנות ומכירה. מדובר בתכונות גנריות שכמעט בכל חנות צריך, ובמקרה שחסרות תכונות ניתן להוסיף אותן באופן מותאם-אישית.
השדות ממוינים לקבוצות-נושא, שבמידה שרוצים למיין אותן אחרת או להוסיף להן תכונות אחרות, ניתן לערוך סטים חדשים של תכונות.

General

  • שם
  • תיאור
  • תקציר
  • מק"ט
  • משקל - מידע שמופיע בדרך כלל לצרכי חישוב עלויות משלוח
  • ממתי להחשיב את המוצר כ"חדש"
  • עד מתי להחשיב את המוצר כ"חדש"
  • סטטוס: האם המוצר זמין בחנות או לא? במידה והמוצר לא זמין, ניתן גם להציג את זה (במקום אחר) כ"לא נמצא עכשיו במלאי" כשהסטטוס עדיין "זמין". אם רוצים להסתיר את המוצג, משתמשים בשדה הזה.
  • לינק למוצר: ניתן לבחור. בברירת המחדל יווצר לינק "מילים" שכולל את שם המוצר עם מקפים בין המילים
  • נראות: מאיפה ניתן לגשת למוצר - מחיפוש באתר, מהקטלוג, משניהם או מאף אחד (לדוגמה, אם מדובר על מוצר עם הרבה וריאציות, רק מהמוצר הזה יוכלו לגשת למוצר ולא ממקור אחר)
  • ארץ היצור של המוצר

Prices

  • המחיר
  • המחיר אחרי הנחה (במידה ושדה זה מלא, המחיר המקורי יסומן-"ימחק" עם קו)
  • תאריך התחלה של המבצע (המחיר עם ההנחה)
  • תאריך סיום של המבצע
  • מחירי קבוצות: מחירים מיוחדים ללקוחות מסוימים הממוינים בקבוצות (אותם מגדירים ב- Customers-<Customers Groups)
  • תמחור כמויות (Tier Price): קביעת הנחה על קניה של כמויות מהמוצר
  • המחיר המומלץ לצרכן
  • Tax Class: כמה מס צריך לשלם על המוצר. מס מחולק ל-2, מס עצמי על המוצר ומס לקוח, במידה לדוגמה שהלקוח ממדינה אחרת והעברה למדינה שלו תצריך מס נוסף. על הגדרת מחלקות מס כאן.

Meta Information

מטא-דאטה לצרכי קידום אתרים, מידע שמסייע למנועי חיפוש להבין בקלות ובמהירות על מה מדובר בעמוד, עוד לפני שהם סוקרים אותו.

  • כותרת
  • תיאור
  • מילות מפתח

Images

העלאת תמונות שיוצגו בגלריית המוצר. בכל אתר הגלריה מוגדרת אחרת, בד"כ כתאמבניילים קטנים מתחת למוצר.

לכל תמונה יש 3 גדלים מוגדרים, שבברירת המחדל הן ריבועיות:

  • base image: התמונה הראשית של המוצר שניתן לעשות לה זום. הגודל הדיפולטיבי הוא 265x265 פיקסלים, וכמובן שאם עושים זום רואים את הגודל המקורי.
  • small image: תמונה קטנה. הגודל הדיפולטיבי הוא 135x135 פיקסלים. נמצא בשימוש בד"כ כתמונה המייצגת את המוצר ב-wishlist, בדפי הקטגוריה ועוד.
  • thumbnail: תמונה עוד יותר קטנה. הגודל הדיפולטיבי הוא 50x50 פיקסלים. נמצא בשימוש בד"כ כתמונה המייצגת את המוצר בעגלת הקניות ובמוצרים הקשורים.

כמובן שניתן להגדיר בכל מודול את התמונה המסויימת שתייצג את המוצר בו, וגם את הגודל. עם זאת, הגדלים לא ניתנים לשינוי דרך ממשק הניהול אלא רק בעזרת תכנות.

לכל תמונה ניתן להגדיר טקסט אלטרנטיבי וכן המקום הסידורי שבו יוצג בגלריית התמונות. בנוסף ניתן להגדיר אם להסתיר את התמונה בגלריה, ולסמן אותה במידה ורוצים למחוק אותה.

Recurring Profile

Design

Gift Options

Inventory

מנגנון ניהול המלאי: ניתן לדווח כמה מוצרים יש במלאי והחל מכמה מוצרים יש לסמן עם ה"נורה האדומה" שהמוצר אוזל (או אזל), האם ניתן לקנות כמות שגדולה ממוצר אחד, האם ניתן לקנות כמה מוצרים זהים בקליק אחד וכו'. כמו כן, ניתן לסמן באופן יזום אם נמצא במלאי או לא. בשונה מהפונקציה שצוינה לעיל, של ציון הסטטוס, סימון כזה עדיין יציג את המוצר אך ידגיש שלא ניתן לקנות אותו כעת כי הוא לא במלאי.

Websites

במידה וישנן כמה חנויות, ניתן לציין באיזו חנות המוצר יוצג ובאיזו לא.

Categories

סימון הקטגוריות אליהן יש לשייך את המוצר. לפני כן כמובן יש להגדיר קטגוריות (הסבר כאן)

Related Products

הגדרת המוצרים הקשורים. הבחירה מתבצעת בעזרת חיפוש - מכניסים את הפרמטרים שמגדירים את המוצר, מחפשים ואז מוסיפים בעזרת סימון הפריטים הנבחרים.

Up-sells

הרעיון של "האם תרצה להגדיל בשקל ותשעים?", או יותר נכון "אם אתה כבר קונה את זה, למה שלא תקנה במקום זה משהו טוב יותר בקצת ליותר יקר?". גם כאן הבחירה בעזרת חיפוש.

Cross-sells

"אם כבר קנית את זה למה שלא תרצה לקנות גם את זה ולהגדיל תוך כדי זה את שווי סל הקניות שלך?". גם כאן הבחירה בעזרת חיפוש.

Product Reviews

Product Tags

Customers Tagged Product

Custom Options

אפשרות להוסיף באופן זריז וריאציות של המוצר. הרעיון דומה למוצר שהוגדר קודם לכן Configurable, ונשאלת השאלה למה צריך פעמיים את אותה הפונקציה. התשובות הן:

  1. לפעמים זה מיותר לסבך את הקטלוג אם אין יותר מדי מוצרים עם הרבה וריאציות. לפעמים זה גם סתם כאב ראש, אז חוסכים.
  2. לפעמים אין משמעות אם לוקחים וריאציה כזו או אחרת. כמו לדוגמה: מה זה משנה אם קנית סוכריה על מקל ירוקה או כתומה?
  3. אם חלק מהגימור של המוצר נעשה אחרי הקניה, כמו לדוגמה הדפסה על חולצה, לא משתלם להגדיר את המוצרים עם מגוון מוגבל של אופציות.